čtvrtek 20. dubna 2017

ZMĚNA: Blog MAMA DOMISHA

Ahoj všichni :-) protože jsem se rozhodla do blogování pustit naplno. Chtěla jsem, aby to nějak vypadalo a tak jsem se rozhodla nechat si profesionálně navrhnou design pro můj blog. Pracovali jsme na tom společně pár měsíců a konečně přišla chvílle, kdy se o tu nádheru mohu podělit s váma.




Na sociálních sítích už jsem především známá pod jménem Lady Domisha. Po narození Aňouska jsem svůj youtube kanál a facebook funpage přejmenovala na Mama Domisha a v těhotenství vymyslela blog s názvem Taková normální mamina. Je v tom už trochu zmatek :D a tak jsem nový blog pojmenovala mamadomisha.cz a tak nadále budu vystupovat na všech sociálních sítích včetně instagramu :-)

Tento blog zatím mazat nebudu, ale již tu aktivní nebudu. Všechny články jsou přenesené na blog nový a některé jsem trochu poupravila, tak na ně můžete mrknout znovu :)

Na závěr chci poděkovat všem mým čtenářům. Opravdu moc mě baví se s vámi takto podělovat o mé myšlenky, zkušenosti a někdy i rady.

Mám vás ráda a těším se na vás na http://www.mamadomisha.cz/

Vaše Domiša ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat