úterý 17. května 2016

40 týden těhotenství


Takže jestli jsem vám minule psala ohledně neustálých zpráv, jestli už jsem porodila.... Tento týden je to ještě horší. Pane bože já za to začínám své kamarády nesnášet :D uvádějí mě tím do ještě většího stresu než už jsem. Momentálně jsem den po termínu porodu a tím pádem začínám 41 týden a tak zvaně přenáším. 

Ze čtvrteční kontroly u lékaře vím, že jsem na 1,5 cm otevřená tzv. na prst a že miminko naléhá hlavičkou na děložní hrdlo.. Podle doktorky jsme prý připraveni na porod, takže mám jen čekat na kontrakce a nebo prasknutí plodové vody. Ani jedno se zatím nekonalo.

Jak ze sebe dítě vypudit? Já snad už zkusila vše. Čaj z maliníku, čaj ze zázvoru,skořice a hřebíčku, horkou vanu, horkou sprchu krouživými pohyby kolem břicha, dřepy, chození do schodů, poskakování na míči, kroužení na míči, sex, stimulace bradavek... no snad vše co se dá přečíst na internetu. Malý je tam zřejmě ale spokojený, i když mám tedy pocit, že se mi tam mele neobvykle více než dřív. Občas cítím i tlak na ,,spodek,, jako by se snažil protrhnout blanku aby vytekla voda. Ale zatim bez úspěchu. 

Volala jsem do nemocnice, že se mi nezdá přijít na kontrolu až tři dny po termínu. Bylo mi ale řečeno, že je to běžné a ať se nestresuji. 

Dnes 40+1 den se cítím totálně unavená. Takový den jsem měla jen párkrát za celé těhotenství. Jenže to není vše.. jsem neskutečně protivná a chce se mi snad celý den plakat. Divim se, že mě tu Erik nenechal samotnou a nešel se někam ožrat :D 

Takže jsem si řekla, že mě asi chce moje tělo na ten náročný den připravit a bez ohledu na ten bordel co je doma, bych měla odpočívat a nic nedělat. Takže si užívám poslední lenošské dny (možná hodiny), kdy si pouštím romantické kýčovité komedie, u každé vypotřebuji jeden balíček kapesníčků a sním čokoládovou tyčinku. Snažím si sama sobě domluvit ať se nestresuji, že malý tu tak či tak do toho týdne bude a že mám aspoň čas si odpočinout. Jenže ve chvíli, kdy se mi podaří samu sebe takto uchlácholit, přijde další zpráva: ,, Tak co? Už rodíš? Nějak se mu nechce ven co?,, a už zase přemýšlím. Jsou jen dvě možnosti: za 1. vyhodit telefon z okna a za 2. jít si napustit další vanu, vyjít sedm pater, skočit na Erika a namasírovat si bradavky :D

20 komentářů:

  1. Domi, moc držím palce! Určitě to zvladnes v pohodě :). Moc se na Anakina těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Domčo, buď v pohodě !! Anakin až bude chtít tak "vyleze" :). Držím palečky a přeji ať se ti vše daří podle tvých představ !! :*
    Janina :)

    OdpovědětVymazat
  3. Domi, ten závěr mě právě zabil! :D držím palce, ať to máte už brzo za sebou a hlavně, ať ste oba v pořádku! :)* Drž se

    OdpovědětVymazat
  4. :D :D :D :D Domco, super článek! Sedím nad maturitnimi otázkami a tohle me moc pobavilo :D tak jsem si trosku zpestrila chvilku. Neboj se, určitě tu maly brzy bude, podle me tim jak na to stále myslíš, se mu nechce ven vic a vic, zákon schválnosti :) at tak nebo onak, přeji Ti co nejméně starosti s porodem a at jste oba zdraví!

    http://www.kristynacihakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Domčo přejí hodně štěstí. Bude nějaké videjko v češtině ohledně porodu?

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavne v klidu :) Ja prenasela 9 dni..uz me cekalo vyvolani a nakonec se mala uracila vylezt sama :) ten vecer jsem si dala cerveny vinko,cerstvy ananas (pry vyvolava),vanu a jelo se :D

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji šťastný a nejrychlejší a hlavně co nejdřívější porod ! 🌸
    Článek moc pobavil :D :D
    A jinak do porodu doporučuju komedii ,, jak porodit a nezbláznit se ” je výborná a vzhledem k situaci velice vhodná 😅 :) 👶 👍🏾

    OdpovědětVymazat
  8. To tak hrozně rychle uteklo :D počkej, až budeš vzpomínat na to, jak si ho měla v bříšku a doma bylo ticho..jen si to těch posledních pár hodin/dnů užívej a načerpej síly :) jinak super vtipnej článek!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle mi dneska sedlo!!:D Jsem taky v obrovském stresu a mám stejně dobrosrdečné kamarády :D
    U vašich videí se vždy hrozně nachlámu, ale když to ještě hodíš na ,,papír", nemá to chybu :D Vím, že hodně známých Youtuberů napsalo knihu, ty mě nelákají, ale jestli někdy napíšeš knihu TY, tak minimálně jednu udáš (beru i v angličtině)!! :D
    Děkuji tobě i Erikovi za to, že mi děláte den veselejší a usměvavější! Máte můj obdiv, a ty obzvlášť za to, jak to celé zvládáš!!;)

    OdpovědětVymazat
  10. Domčo buď v klidu, Anakin na svět přijde a vůbec ty tlaky neznamenají, že se nemůže dostat ven, ale prostě se tam připravuje na tu náročnou cestu. Až bude ta správná chvíle, tak on na svět přijde. Důležité je, že je v pořádku a hlavně nezapomeň že je to jen doktory vypočítaný termín a nemusí odpovídat skutečnému stáří miminka. Takže si v klidu ještě odpočívej, nabírej síly na ten velký den D, nestresuj se a prostě věř svému tělu, ono ví co dělat :)

    Jinak do teď si pamatuju, jak jsi od začátku říkala, že si myslíš že přijde dřív, že se ti o tom i několikrát zdálo. A jak jsi se radovala, že jsi překročila 24. týden, že kdyby se narodil, tak jej můžou zachránit :)Jinak ta poslední věta mě hodně pobavila :D Já myslím, že i kdyby ses "postavila na hlavu", obrazně řečeno, tak si myslím že tomu prostě nepomžeš.

    A já opět přeju rychlý a snadný porod, ať jste oba dva v pořádku a zdraví. A samozřejmě se nemůžu dočkat až Anakina uvidím na fotce. Strašně vám to s Erikem přeju a prostě budete úžasní rodiče :)

    (Ehm, stejně si pořád říkám, že největší prank bude až se místo Anakina narodí holčička.:D)

    OdpovědětVymazat
  11. Drzim palecky zvladnes to ja rodila 41+3 sla jsem do nemocnice tam me doktor prohlednul rekl ze uz jsem pro prst otevrena udelal hem.hmat a rekl mi ze potom kazdy do tydne prijede ze rodi a ja uz do druheho dne ve tri hodiny rano prijela do nemocnice stim ze rodim :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Domčo, taky jsem si vzpomněla na to, jak jsi říkala, že si myslíš, že se narodí dřív, a ono ne :-x Ale určitě to už brzo bude, jen odpočívej a nabírej síly!
    Na vyvolání porodu se ještě doporučuje tzv. ricinový koktejl - sklenice meruňkového džusu, Lžíce ricinového oleje a malý panák nějaké pálenky. Zní to docela divoce, ale vím o pár holkách, kterým to pomohlo. A pokud miminko ještě připravené není, prožene tě to (což před porodem taky není na školu). Jedné kamarádce ještě porodní asistentka doporučovala olivový olej místo ricinového (ricinový je totiž silné projímadlo a ne vždy ho v lékárně prodají).

    Já jsem naštěstí nikdy nepřenášela - první dítě jen den po termínu (a já jsem se v to těhotenství cítila skvěle, klidně bych mohla být těhotná 2 roky jako slonice :-D) a podruhé to byla dvojčata, ta nenechávají ani do termínu, před dnem vyvolání porodu jsem taky zkoušela kdeco (chůze po schodech, sex, kořeněný nápoj a i ten ricinový koktejl), bohužel nic nezabralo, ale porod byl potom po vyvolání velmi rychlý (za 3 hodiny bylo po všem).

    OdpovědětVymazat
  13. Mila Domco, kdybys mela chut vyzkouset velmi prijemnou metodu ke spusteni porodu, ktera neni mainstreamova, napis. Jedna se o jakousi shiatsu masaz, ktera uvolnuje napeti a hladkou svalovinu. Ackoliv ma gyn tvrdila, ze do terminu to nebude, porodila jsem az 18 dni po terminu ( tj. 42+3) a do te doby vyzkousela faaakt dost veci a tohle konecne zabralo a prozila jsem krasny a prirozeny porod bez zasahu. Preji tobe i vsem zenam, aby mohly prozit pekny porod.

    OdpovědětVymazat
  14. ten konec je fakt TOP :) jak já tě chápu holka! :) posílám objetí...

    OdpovědětVymazat
  15. Loni jsem rodila ve 42 týdnu skoro, bylo to pro mě úděsné, ještě ty neskutečný horka a nohy jak slon. Na natáčení monitoru mi sestřička poradila ananas, ale syrový, čerstvý. Snědla jsem ho celej sama a kolem 4 ráno to přišlo a rodila jsem ten den v 19,40

    OdpovědětVymazat
  16. Domi nemusíš se stresovat... Mě i mou sestru(tzn, dvě těhotenství) máma přenášela skoro dva týdny. Nakonec jí museli vyvolat porod vaginálním čípkem a do pár hodin jsme byly na světě a obě zdravé:) Některé ženské to prostě nemaj lehký v tomto, někdo těžko porodí sám, ale tak jako tak věřím, že to s Anakinem zvládnete!!!! držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hlavně klid a odpočívej ... já poprvé taky přenášela a teď si uvědomují, že mi to vycházelo na dny jako tobě ... termín jsem měla v pondělí, přišla jsem do Motola ve čtvrtek udělali mi Hamiltona, řekli, že o víkendu by to mohlo být ... v pondělí jsem šla jen na monitor, byla jsem unavená a odpoledne zacaly kontrakce a v úterý byla malá na světě. Tak ti přeji, ať je brzy venku! A odpočívej a na všechny se Vykašli ... podruhé už jsem že zkušenosti řekla přesný termín jen pár lidem, protože ty věčné dotazy všech byly na přenášení snad to nejhorší...
    Držím palce ať to hezký zvládnete a řekni Erikovi, ať si vezme do batohu do porodnice i pití pro sebe a svačinu :) Může se to pak hodit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hrozně mě tvoje články baví :-D opravdu jsem se od srdce zasmála, i když chápu, že tobě do smíchu určitě není. Budu držet palce ať už je co nejdříve mimčo venku :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, gratuluji k miminku :) jen by mě zajímalo, jestli se Erik jmenuje doopravdy Erik, nebo Petr Melicherík. A jak se bude jmenovat dítě? Anakin Meldik nebo Anakin Melicherík? :)

    OdpovědětVymazat