čtvrtek 12. května 2016

39 týden těhotenství



Ahoj všichni, omlouvám se za dlouhou odmlku :-/ to víte, už jsem najela na totál magor přípravný mód matky a šíleně dodělávala poslední věci, než se malý narodí.

Náš spolubydící Vilda alias Mr. Waterfall se již odstěhoval, ale jeho věci v našem bytě zůstávají do té doby, než se mu dostaví jeho byt. Takže super, že jsme sami, ale všude bordel.... No.. takže si dovedete představit těhotnou před porodem s hnízdícím efektem, jak to nese :D Přemlouvala jsem Erika ať si do Vildova pokoje odstěhuje psací stůl a pracuje tam, abych mohla postýlku pro miminko dát do ložnice. Načeš, ale můj úžasný muž (který se nechce vzdát svého pracovního kutlochu) vymyslel, že naši ložnici s jeho pracovnou ponecháme tak jak je a z nového pokoje bude rodinná ložnice. Moc se mi nelíbila, představa, že budeme mít dvě ložnice, aby náhodou Erik pak nespal pořád tam žejo.. :D Ale nalákal mě, že si konečně koupíme vysněnou vysokou světlou postel a,že konečně naše ložnice bude krásně prosvětlená a né ta černá kobka, kde jsme spali doposud. Takže máme ložnici snů a hostinský pokoj s pracovnou. Tohle jsem si tedy mohla konečně ze seznamu odškrtnout :)

Další věcí na sez amu byl přebalovací pult... Ty co vidíte v obchodě mi přišly celkem drahé a navíc ošklivé. Takže jsem si koupila bílou komodu v ikei a zajela do Obi pro bílou dřevotřískovou desku, bílé lemovací zažehlovací pásky a lepící pásky :) A s pomocí mamky manžela jsme vytvořili suprčupr přebalovací pult :) odškrtnuto

Teď tedy začínám (nebo popravdě jsem momentálně v plném proudu)týdne a mám vše hotové, Vildovi věci jsou rozmístěny po bytě, ale už nemám sílu to někde schovávat... ne s tímhle mega břichem :D

Cítím se stále skvěle. Dokonce jsem si i zašla na manikúru a pedikúru, ať jsem do nemocnice fešanda :D (vtípek.... ) jen jsem si říkala, že dokud mám čas na takovýhle hovadinky tak proč ne :)
Takže kromě toho, že se cítím opravdu pomalá, obrovská a nateklá, se mám fajn. Už jen to čekání je opravdu šílené. Již dva týdny se mi přes den objevují poslíčkové, ale nic víc. Na kontolu chodím jednou týdně a tam mi již od začátku říkají, že je čípek zkrácený a až přijdou pravidelné kontakce ať přijdu.. pokud nepřijdou uvidíme se zase za týden :-)

Přiznám se vám, že jsem již podnikala pár kroků k vyvolání porodu. Kromě toho, že jsem bez Erikova vědomí vystěhovala všechny Vildovi věci včetně nábytku do chodby, poté novou postel smontovala (za co mě teda pěkně seřval :D, ale já jsem prostě Bořek stavitel a chci si vše udělat hned a sama), tak jsem i šíleně uklízela a prostě se asi tři dny vůbec nezastavila a každý ten den završila horkou vanou s masáží bradavek :D (prý to taky pomáhá) a k tomu popíjela čaj z maliníku.... TAK SE PROSTĚ NIC NESTALO!!! Takže jsem si řekla, že na to už prdim a nechám tomu volný průběh.
Jenže čim víc se blížím datu porodu a furt nic, jsem nervózní, že budu přenášet. A to prostě nechceš, když už to nosíš 9 měsíců, máš všechno připravený, uklizený, venku počasí na procházky s kočárem, v obchodem krásný oblečení, ale ty nevíš jakou budeš mít velikost, kontrakce už 14 dní a hlavně..... denně mi chodí milion zpráv od kamarádů a rodiny a fanoušků a prostě všech co ví, že mám za chvíli rodit, a ptají se mě, jestli už rodim!!! :D Je milý, že na mě myslí, ale tahle otázka mi už teda leze krkem... prostě na ni musim stále odpovídat, že NE :)

Takže mi držte palce ať už to konečně přijde :-) Protože už chci toho našeho drobečka držet v náručí a jen na něj zírat :) Všem ženám co byly se mnou těhotný a už porodily, moc a moc gratuluju a těm co to teprve čeká :-) přeju hodně štěstí a co nejméně bolestný porod :)

25 komentářů:

  1. Domčo hrozně hezky jsi to napsala,šlo poznat jak se těšíš na Anakina (kdo by se netěšil) ,nemusela jsi dělat videozprávu. Prostě jsi to napsala suprově ☆ A kdy by se měl narodit ? (Nemusíš psát odpověď ,prostě jsem zvědavá) jinak Ahoj ♡
    Ps : Nejméně bolestný porod ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Poznam pocit pri otazke:tak co,uz??? Ja som rodila v januari...voda mi praskla v nedelu o stvrtej rano(!!!!!-priprav sa na moznost ze babetko si vybere najlepsi cas :) ) ale moja princezna sa narodila az v pondelok o 11:10... takze cely den v bolestiach a ktomu miliony sprav a telefonatov:a uz??? No NE!!! Ja som slobodna matka takze si to somnou "odrodila" moja mamina.

    OdpovědětVymazat
  3. (Pokracovanie)Jednoznacne to vsak stoji za to cakanie, aj za to "bolenie" . Tiez som to zvladla bez EP a dalo sa to. Domi drzim palce a poriadne si to este uzi :) a hlavne spi.. lebo ked sa Anakin narodi budes hore aj ked on bude spat,kontrolovat ci dycha a ci je dobre prikryty...a proste sa nim len kochat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky vyzkoušela všechny "vypuzovací" metody a nic. Přenášela jsem. Krása :-D Bříško jsem měla teda menší o něco, ale to nic nemění na tom, že jsem měla vylerybí rozměry všude jinde. Takže mi bylo pekelně. Ber to tak, že do dvou týdnů tu už opravdu bude a ani o den déle :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Domčo, každý den na tebe myslím :-). Držím ti palce! Na malého se moc těšíme ! Jsem moc ráda, že jsi napsala :).

    OdpovědětVymazat
  6. Prvorodičky často přenáší, ale třeba se Anakinovi už bude chtít na svět. Každopádně až to přijde, tak co nejméně bolestí a ať to máš rychle za sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě jsem se zapomněla zeptat, co aniball? Přijde ti to k něčemu? A jestli to je hodně bolestivé. Přemýšlím o něm, ale zase si říkám, aby to nebyla zbytečná investice. Bojím se, že mi to způsobí pak inkotinenci. Díky

      Vymazat
    2. Aniball rozhodne neni zbytecna investice! Bezte do nej! Nacvicite si, ktere svaly zapojovat a jak. Posili vam to p. dno. I kdyz nedosahnete touzeneho rozmeru, doda vam to tu sebejistotu. Lepsi rodit trosku pripravena nez vubec.

      Vymazat
    3. co se týče aniballu tak určitě budu dělat recenzní video a článek sem. Zatim nedokážu říct jestli to k něčemu bylo... Moc mě to teda nebavilo, zase tak bolestivé to není, určitě je dobré vyzkoušet si ten tlak na konečník, aspoň pak nebudes překvapená a i ty svaly to umí zpevnit a přizpůsobit... Já mám nacvičeno 26,5 cm s tím, že jsem dohromady trenovala tak 7x... naposledy před 2 týdny, pak už jsem měla strach abych si nevyvolala porod, ale to je prý nesmysl...

      Vymazat
  7. Prenasela jsem 14dni doktor mi udelal hem. Hmat pak jsem pritele prekecala k sexu doktor mi to poradil potom mi poradil dlouhou prochazku sla jsem asi 6km a pak uz me zacalo bolet trochu brisko ale myslela jsem si ze to mam po tom hem. hmatu jeste jsem pila malinikovej caj a do druheho dne porodila holcicku 3910g a 51cm :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj �� Chtěla jsem se jen zeptat jestli můžu jestli Anakina budete učit od malička česky a nebo anglicky ?! Děkuju ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po česky predsa.. Iž to veľakrat spominala:)

      Vymazat
  9. To čekání je nejhorší. :) Na domácí vyvolávání porodu se vyprdni, stejně to nepomáhá. Navíc čekáš býka - ty jsou stejně tvrdohlavý a udělají si to podle svýho :D A ty věčný dotazy ohledně toho jestli rodím - to jsem nesnášela. Nejlepší vypnout mobil a počítač a věnovat se sama sobě. :) Přeji ti ať se už brzy dočkáš ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no dnes je to teda děs.... milion zprav jestli už... už jsem z toho na ty lidi úplně nasraná :D

      Vymazat
    2. na pípání telefonu nereaguj, neodpovídej, akorát tě to bude víc trápit...já nevím, že ty lidi jsou tak strašně otravný, přeci v sobě ženská nemá minutku, která zapípá, že už je hotovo - rodím...u druhého těhotenství nikomu neřeknu termín a snad ani to, že jsem těhotná...myslím na tebe!

      Vymazat
  10. To čekání je nejhorší. :) Na domácí vyvolávání porodu se vyprdni, stejně to nepomáhá. Navíc čekáš býka - ty jsou stejně tvrdohlavý a udělají si to podle svýho :D A ty věčný dotazy ohledně toho jestli rodím - to jsem nesnášela. Nejlepší vypnout mobil a počítač a věnovat se sama sobě. :) Přeji ti ať se už brzy dočkáš ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Domi, já teď nevím jestli bych radši spíš nechtěla rodila, a nebo měla státnice, které mám za dva týdny. :( Přeji hodně štěstí, a ať se už brzo dočkáš:-)

    OdpovědětVymazat
  12. To jsem rada, ze jsi vymyslela ten prebalovaci pult tak jak jsem ti kdysi posilala fotky a slo to udelat 😊 Zrovna dneska jsme taky dodelali ,,prebalovak,, 😊 Jinak na otazku ,,uz jsi porodila,, se taky vubec netesim 😕 Tedka mne vsichni rikaji ,,jeeee to je jeste cas,, a pak bude presnej opak beztak 🙄 Ale drzim palce at je to co nejdriv 😊👍🏼

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Domčo, úplně chápu tvoje pocity! Porodila jsem 26.4. a termín jsem měla 19.4. tak že náš milovaný drobeček si u mě pobyt prodloužil o týden a to jsem prvorodička. Takové ty rady věšení záclon, dlouhé procházky a nebo sex na mě taky nezabíraly. SMS typu, tak co už rodíte? jsem dostávala také často až jsem na to poté byla alergická :D . Přeji hodně štěstí a hlavně sílu u porodu.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Domi tady maminka od Damiena Ptala jsem se re na ten porod do vody☺.Mimochodem psala jsem ti k porod.planu☺Malý se narodil 12.4.ve 3;17 (48cm a 3,8kg)
    Začala jsem mít 11.4.od 12:00 poslicky a nějak jsem to nebrala v potaz a ještě jsem přivedla dvojčata ze školky. Doma jsem to řekla manželovi a ten začal panikarit jedeme jedeme nebo porodime doma ja jo vpohode tajné násilím ☺dotáhl do auta a zavolali jsme moji mamince aby pohlidala naše 3raubire .Dojeli jsme do porodnice a tam nám řekli co??...plany poplach.Mamky tam raději zůstala Domče jsou 2roky a dvojcatum skoro 6 tak aby jsme nemuseli čekat až přijedou atd.normálně probíhal nás všední den at v půl 10večer mi praskla voda a odešla zatka to uz jsem na nic nečekala a polospiciho manžela vytáhla z postele a doslova posadila za volant.Dojeli jsme tam u příjmu chtěli papíry to je jasný ze je pan chytrý ��nechal v autě a ještě ke všemu mu zapadly pod sedacku.Asi po půl hod.jsme byli na hekarne udělali mi vyšetření (dost nepříjemný)maminko jdeme rodit ��co?po ani ne 5hodinách ??koukli se na jizvu jestli je vše ok a pak jsme šli...manžel měl slusivy oblek ...samotný porod trval 15min.a proběhl do nejmenšího detailu podle porodniho plánu. ...teď me jménu.. malej se jmenuje Max Damien Johns (manžel k původem Brit ale uz 12let žije tady ).Maxe jsem chtěla jako druhý jméno ale dominantní chlapy no ...takže jsem povolila a prosadila ho alespoň na druhý místo. Tvoje těhotenství jsem sledovala od začátku a v podstatě jsem tu dobu dělala to stejný .Hodně štěstí a ať jste všichni zdraví a nevšímej si těch hateru kteří mají něco proti Anakinovi je to moc hezké jméno a tomu komu se nelíbí jen zavidi hodně štěstí
    Max je mimochodem můj manžel Max Johns

    OdpovědětVymazat
  15. Domi, vim, ze v tomto stavu, ve kterem se prave nachazis, ma rada nebude idealni :-) Ale zkuste se milovat. Spermie obsahuji prostaglandiny a ty pomahaji vyvolat porod. Radime to tehulkam v porodnici :-) Preju hodne stesti! At to dopadne jakkoliv, hlavne at jste oba v poradku! Drzim palce. Pa pa.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já jsem přenášel týden =o) a jediné co pomohlo k vyvolání porodu byl sex protože prý spermie mají nějakou látku co to vyprovokují =o) druhý den rádo to prostě přišlo =o)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Domi,
    mozem sa opytat ako ste to riesili s kocurom? Som tehotna a mame doma macku, a ludia ma vystrasili, ze to moze byt dost velke riziko toxoplazmy pre baby. Mam docela aj strach teraz. Dakujem za odpoved :)

    OdpovědětVymazat