středa 22. března 2017

Konečně ticho, aneb jak jsem naučila Aňouska spát (skoro) celou noc

Aby jste mě lépe pochopili, nejprve vám musím vysvětlit jaký spánkový režim vedeme.Já i Erik jsme od jak živa velcí spáči. Nepatříme mezi ranní ptáčata a kolikrát náš den začínal až po poledni. To je už ale nějaký ten čas zpátky. Teď jako rodina s miminkem musíme vstávat dříve. Naštěstí se ale náš Aňousek naučil vstávat až v 8:30, někdy i dříve, ale zatím nejsme ve fázi, kdybych musela vstávat už v 6:00. To by mě asi piclo....










Aňouska jsme naučili chodit spinkat mezi 7-8 hodinou, abychom pak, i my rodiče, měli večer pro sebe a mohli se podívat na nějaký film nebo si v klidu vychutnat přítomnost návštěvy. Jsem za to nesmírně vděčná.Nechápejte mě špatně. Já jsem ráda za každou minutu, kterou mohu být s Aňouskem, ale i rodiče potřebují vypustit od dětiček a udržovat milostný vztah a jak se říká jiskru. A to moc nejde když musíte být pořád ve střehu a věnovat se prckovi. 









Před tím než Anyho uložím do postýlky, následuje klasický rituál, který ho na to, že jde spinkat, připraví. Okolo šesté večerní hodiny dostane kašičku. Kupuju buď ty hotové kaše na dobrou noc od Hippu nebo mu dělám moje první kaše od Hami. Po jídle následuje obvykle koupel, ale protože není u dětiček a vlastně prý ani u dospělých vhodné koupání každý den, z důvodu, že voda vysušuje pokožku, koupu ho většinou ob den. Pokud se dítě přes den nijak nezpotí či jinak nezašpiní není to nutné. Takže druhý den ho jen tak osprchuju vodou.  Ať už po koupeli nebo bez ní, namažu ho hezky krémem určeným pro miminka a namasíruju mu přitom hlavně tolik namáhané nožičky a celé tělíčko.
Pak už jen obléknu do pyžamka, zhasnu světlo a nechám rozsvícené jen světýlka u postele. Sednu si na postel, vezmu si k ruce dudlíka, Aňouska do náručí a hezky v klidu a tichu ho nakojím.Často se stane, že mi při tom usne, ale když ne, vrazim dudlíka, přitisknu k sobě, chvíli ho při chůzi pohoupám a když ani tak očka nezavře, prostě ho do té postýlky vrznu :D Jak je napapanej tak většinou jen leží a dumlá. Já odejdu a po chvilce je ticho:-)

Já mám konečně klid uklidit obývák s kuchyní, navečeřet se a pak už jen odpočívat. Párkrát se ještě vzbudí než upadne do toho tvrdého spánku, ale to tam jen vběhnu, rychle pochovám a zase dám do postýlky a nebo počkám jestli se neutěší sám.
Takto to momentálně probíhá stejně, tak nějak do té půlnoci než jdeme spát. Jenže dříve se Any budil v noci co dvě hodiny a vyžadoval prso, což ani tak nebylo moc o hladu, ale spíš o pochování a živém dudlíku. Řekla jsem si, že už je načase, aby spinkal celou noc a tak jsem si o tom začala zjišťovat informace.

 Asi nejčastější radou bylo, že mám nechat dítě vyřvat. Jenže já si prostě nedovedu představit, že ho nechám hystericky plakat třeba dvě hodiny. Takže jsem se přiklonila k druhé radě. Dokud matka kojí a spí ve stejné místnosti, dítě ji cítí a tak vyžaduje její kontakt.A tak jsem se rozhodla, že nechám malého spát v ložnici a já se na noc přestěhuju do obýváku, abych to neměla daleko. 

PRVNÍ NOC:
Šla jsem spát okolo půlnoci. Aňousek se probudil v jednu hodinu ráno, tak jsem tam šla s lahvičkou čajíku, který pije přes den. Měla jsem úspěch, protože se hezky nabumbal a když jsem ho dala do postýlky ani nemuk, otočil se na bok a spinkal. Pak se ale vzbudil ve dvě ráno a už ani čajík nepomohl. Evidentně potřeboval mlíčko. Já ale byla silná a řekla jsem si, že ho prostě k tomu prsu nesmím dát, jinak to nemá smysl a můžu zpátky do ložnice. Takže jsem vytrvala a pochovala jsem ho a hned dala do postýlky. Plakal. Ale bylo to jen takové to fňukání. Když se ale rozplakal na plné kolo vždycky jsem přišla, utěšila ho a zase vrátila do postýlky. Takhle to šlo celou půl hodinu až jsem si řekla, že mu prostě zkusím dát ten Nutrilon co jsem koupila. Šla jsem ho teda připravit a půlku jsem nalila do lahvičky od značky Tommy Tipee, kterou mi doporučila kamarádka a půlku do lahvičky Avent, z které byl zvyklý pít jako malé miminko. Bohužel jsem ale neměla úspěch ani z jedné lahvičky. Tak jsem pak zkusila tu poslední z DM drogerie, z které pije jen čajíček. NO a hurá, měla jsem úspěch, vyžahnul mi celou lahev, pak se jen odvalil na bok a spinkal až do sedmi do rána. Já ale mezitím vstala v 5 ráno vzbudila  mě bolest z nalitých prsou a musela jsem si jít obě prsa odstříkat ruční Avent odstříkávačkou. Takže jsem v sedm ráno dala Aňouskovi celou lahvičku mateřského mlíčka. A on spal až do půl deváté.
Takže závěr první noci a pokusu o to se více vyspat? :D No byla jsem unavená snad ještě víc žejo :D

DRUHÁ NOC:
Když se Aňousek vzbudil klasicky v jednu hodinu, řekla jsem si že prdim na čaj a rovnou mu dám nutrilon. Vypil celou lahvičku a spal až do sedmi :) to jsem ho slyšela jak jen tak pofňukává a nešla jsem tam, řekla jsem si v tom polospánku, že půjdu až když začne plakat. No a to bylo až v půl deváté :-)
Závěr druhé noci.... stále mi to nestačilo :D ale už jsem se v noci nevzbudila s nalitejma dudáčema a spala déle jak 6 hodin v kuse!!!

TŘETÍ NOC:
Any se vzbudil už ve třičtvrtě na jednu, dala jsem nutrilon. Probudil se v šest ráno, dala jsem další, ale jen půl láhve. Pak se vzbudil v osm.
Závěr třetí noci? Už mě z toho gauče boleli záda :D

ČTVRTÁ NOC:
Teď když jsem si už byla jistá, že nebudu muset vstávat každý dvě hodiny a lítat sem a tam, jsem se rozhodla, že budu spát nahoře v pracovně s Erikem, který tam spí od začátku, protože ho Aňousek budil. Takže vlastně další důvod, proč jsem se rozhodla s tím jeho spánkem něco udělat :D
Any se vzbudil v jednu, dala jsem nutrilon a pak se vzbudil v půl osmé, ale už spinkat nechtěl. Takže jsem ho dala do dětského koutku s ohrádkou a lehla si na gauč s plánem, že si ještě tu hodinku pospim. Jenže jsem byla nucena po dvaceti minutách jít Aňouska přebalit, neboť stál a křičel :D a dost teda smrděl....

Pátá a šestá noc byla téměř stejná a tak jsem se sedmou noc rozhodla o experiment. Jít zpátky do ložnice k Aňouskovi, schválně jestli se zase bude budit častěji. Měli jsme jet totiž na hory a já věděla, že tam stejně budeme spát všichni v jedný místnosti a nic jinýho nám nezbude.

SEDMÁ EPERIMENTÁLNÍ NOC:
K mému překvapení se nic nezměnilo a tak jsem byla nadšená, že nemusím spát jinde než Aňouskovi uděláme dětský pokojíček. JENŽE! Popravdě už ani nevím kdy k tomu došlo, ale když jsem byla o několik týdnu po tom u kamarádky a ona se mě ptala kolikrát za noc se Aňousek budí. Odpovídala jsem, že usne v sedm, okolo desáté dávám nutrilon, pak ve dvě ráno dávám nutrilon a pak ještě třeba v pět. A najednou mi došlo... Sakra vždyť se nic neměnilo, akorát jsem prsa vyměnila za lahev?!
Kamarádka byla ale víc v šoku kolik toho mlíka to dítě vypije :D Prý že je to hrozně moc, že její syn (o měsíc starší než Aňousek) dostane v osm na dobrou noc mlíčko, pak když se vzbudí kolem 3 ráno a v sedm dostane na snídani kaši. A to jí to mlíčko kolikrát nevypije všechno.... A pak nemá ten Aňousek být buclínek žejo :D

No tak jsem si řekla, že když už jsem u nich na návšetěvě, že to vyzkoušim podle jejich pravidel :) 













DALŠÍ EXPERIMENTÁLNÍ NOC (NA NÁVŠTĚVĚ):
Aňousek dostal klasicky v šest kašičku, pak se šel koupat a asi ve tři čtvrtě na osm jsem mu dala nutrilon a šel spinkat. Vzbudil se až ve 3, tak jsem mu dala další a to vypil jenom půlku. Vstával v osm a to spíš kvůli tomu, že slyšel malého Lukáška, který byl vzhůru od sedmi :)
































Po tom co jsme se vrátili z návštěvy jsme si tenhle režim už uchovali. Nejsme sice ve fázi spánku celou noc, ale to je myslím normální když mu není ještě rok. Občas se ale povede, že poslední mlíčko dostane okolo půlnoci a vzbudí se až v 8 ráno :-)což už se za celou ,,mojí,, noc považovat dát. Spánku zdar!


Doufám, že vám moje zkušenost v něčem pomůže a že se třeba i vy rozhodnete učinit nějaké kroky pro lepší spánek váš i vašich dětiček:) 
Já se při této příležitosti rozhodla ukončit i kojení. Je mi jasné, že to tu hodně matek odsoudí, ale já k tomu mám své důvody. Nikomu neříkám ať přestane kojit ani nic podobného. Pouze jsem se podělila o svoji zkušenost. Já sama jsem byla kojena jen 3 měsíce a nemyslím ssi, že bych byla na tom hůře než můj bratr, který byl kojen mnohem delší dobu. 
Vím, že 9 měsíců kojení je pro dítě dostačující. Doktoři doporučují ideálně do 6 měsíců, takže jsem dokonce vytrvalejší :-) 
Je mi jasné, že někdo nepochopí proč jsem MM vyměnila za UM, ale je to přeci každého věc. Aňousek mě už opravdu dost kousal a měla jsem pocit, že i po totálním vykojení z obou prs není dostatečně nasycený. Plus další faktory jako například: že je mnohem lepší dát dítě na hlídání babičce, když už je na UM, nebo taky to, že mě osobně prostě přijde divné kojit dítě do věku, kdy začne mluvit a řekne si sám o prso nebo matce dokonce sám vleze do výstřihu. Ale pokud to vám nevadí, já to neodsuzuji. Jen říkám, že já to takto dělat nechci. 
Takže dělejte si to každá tak jak vám to přijde vhodné. Já to udělala takto a jsme oba spokojeni. Můj syn rozhodně nevypadá, že bych mu nějak ublížila, je to spokojené miminko:-) 
                                  #VyspanáMámaSpokojenáMámaSpokojenáCeláRodina

43 komentářů:

  1. Domi hezky napsaný, takže už vůbec nekojíš? Malej byl dnes poprvé bez prsa v noci, ale právě vůbec nechce UM tak dávám vodu jen v noci na pití...Ale UM zkouším nabízet vypije max. 20ml �� zkoušela jsem různé značky i dávat z různých pítek a nic prostě.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím,že je ještě malý aby spinkal celou noc. A je škoda začínat s Nutrilonem, kdyz je MM. Můj syn má 19 měsíců a budí se jednou za noc, ikdyz už nevyžaduje mlíčko ani jine pití. Jenom chce vědět, že není sám. Přítel pracuje v nepřetržitém provozu a z ložnice se nikam neodstehoval, spí se spuntama v uších a většinou ani neví, že jsme byli v noci vzhůru. Jinak kaše na noc není vhodná, zatěžuje bříško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím.
      Ale samozřejmě ať si každý dělá, jak chce. Mám 3 děti a flašku nikdy nepoznaly, ale více kamarádek má zkušenost, že se od ní pak odnaučuje ještě hůř než od kojení.

      Vymazat
  3. Ten už ale vyrostl. Přijde mi, že teď začíná jít do podoby Erika, ze začátku byl Aňousek celý ty. Budeš dělat recenzi na aniball?

    OdpovědětVymazat
  4. Jak to čtu..tak si říkám, že máme asi zlaté dítě. Lily je půl roku a spí celou noc bez buzení. V 7 dostane kaši od sunárku nebo občas sunar mléko,,kolem 8 jde do postýlky a spinká až do 7-8 někdy i 9 ráno. :) Občas než usne tak si zafňuká,ale nechodím za ní. :) Ale ono je to třeba i Tím, že už nekojíme vůbec. Mléka jsem měla dost,ale malá odmítala. :) Od Té doby co má sunar a kaši tak spí doopravdy krásně. :)

    Jinak jak tu někdo psal,že kaše na noc není vhodná.. tak Ty kaše jsou právě určené na dobrou noc. A schválila nám to i Lily dětská doktorka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, co řekne doktorka je svaté a selský rozum je kde? kaše je těžká a velký přísun energie. Dejte si každý večer plný talíř nebo dva kaše. Dobrou chut

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Kaši jsem začala dávat sama od sebe ve 4 měsíci. ;) Vy si kaši svému dítěti klidně nedávejte.. ale malá po tom nemá žádné problémy,je spokojená a krásně spinká,tak nevidím důvod jí tu kaši nedát. ;)
      Je docela rozdíl naládovat se krupicovou nebo jinou kaší a dát dítěti kaši pro ně určenou na dobrou noc. ;)

      Vymazat
    4. A to se pletete. Pro žaludek kojence je zátěž i UM. Natož kaše.

      Vymazat
  5. Pekny clanek, memu synovi je 19. mesicu, kojeny neni a taky to jeste nemame ustalene. Pred spanim cca pul 7 dostane kasi a mezi 3-6 rano se vzbudi na mliko. Kdyz v 6 tak to uz teda znovu neusne, nejdele mi za posledni pul rok spal asi do pul 8 takze zadna slava. Obcas se stane zazrak a spi celou noc, ale to se stava spis vyjimecne. Obcas se taky budi co 20 minut coz je taky velka parada. Uklidnuje me to, ze do nekonecna takhle blbe spat urcite nebude. Posledni dva tydny ho zkpusime nechat spat samotneho v pokoji a musim rict, ze je ram nepatrny zlepseni tak snad svita na lepsi casy. Chci se zeptat na jednu vec z clanku. Erik od narozeni Anouska spi v jinem pokoji nez ty? A pokud ano jak to zvladas? Ja bych se totiz asi bez manzela vedle sebe vubec nevyspala...

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký článek.Asi taky zkusím spát vzlášt s mrňousem.Nekdy mám podezření že ho budím já.Jinak kaši večer dávám a přítel spí vzlášt����

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Domi spis by me zajimalo, jak ti Anousek prijal UM. Ja jsem totiz taky zkousela prikrmovat na noc jelikoz se mala budila co 2 hodky ale bohuzel nechce ani flasku ani mlicko. Jaka znacka je asi nejsladsi? Zkousela jsem hame a babylove z dmka. Diky za odpoved😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila bych SUNAR.. :) dá se koupit ve všech obchodech nebo v lékárně. :) To nám malá vzala hned. :) A znám i mamimky,které ho také zkusily a nemůžou si ho vynachválit. :) Nic jiného jsem nemusela ani zkoušet. :)

      Vymazat
    2. Zkusim zitra a dam vedet😉Diky!

      Vymazat
    3. Snad Vám také bude vyhovovat. :) Nemáte za co. :)

      Vymazat
    4. u nás ani tak nešlo o chuť mléka jako spíš si zvyknout na lahev. Přes den pil čajík jen z té jedné lahve, takže jsem pak zkusila dát mléko do ní a najendou to šlo :-) Jinak říká se, že ten sunar je sladší no, ale podle mě si dítko zvykne na jakékoli, jen musíš být trpělivá a nezkoušet hned milion značek

      Vymazat
  9. Malej ma 15m od narození na UM��a každá noc je jiná.Do půl roku spinkal krásně celou noc od pul roku spi sam v pokoji,cca mesic spal krásně vzbudil se v5 na mliko a spal do osmy, pak zacaly rust prvni zoubky a snad co pul hod vzhuru, litala jsem do pokoje kazdou chvíli zpět do loznice uz jsem ho dat nechtěla kdyz tak krásně spal tak jsem vydržela asi 14 dní, poté zrazu klid. V lednu jsme byli na horach,kde se nám malý rozmazlil v uspavani. Takže od ledna malý mel 13 m čteme pohadku. Vzdy jednu, dve dostane pusu a odchazim,usíná sám a budí se několikrát. Někdy 3x nekdy 1x z toho klidně 10x za noc na dudlik. Ji kolem páté pravidelně. A ted poslední mesic nevrli pres den v noci nespí a zjistila jsem ze se mu prorezavaji stolicky. Vstavali jsme i v šest�� nyní si ho vezmu v tech sest k nam do postele a spime do 8 pul 9.

    OdpovědětVymazat
  10. No vymenit MM za UM neni vubec nic svetoborneho, je jasny, ze je chudak naplaclej UM a ze spi dele...No nic, kdyz uz nekdo chce vysilat sve zkusenosti do sveta, mel by umet alespon gramatiku a zamyslet se nad tim, zda nazev clanku vypovida o obsahu...Na blog uz nedorazim, ztrata casu.

    OdpovědětVymazat
  11. Vymenit mm za um? Me treba prijde jednodussi vzit si malyho do postele na samoobsluhu a spat s nim treba i do jedny odpoledne. Asi to kazda stejne budem delat tak jak uzname sami za vhodne. Ja jen doufam ze tento clanek nebude inspirovat moc maminek k podobny blbosti.

    OdpovědětVymazat
  12. Vymena mm za um mi prijde jak si u zubare nechat vytrhnout uplne zdravy zub a nahradit ho implantatem.
    Chudak dite ;-(

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. Uf, je mi z článku smutno. "Učit" dítě chodit spát a vstávat v určitou hodinu? "Učit" ho se v noci nebudit? Možná by se ještě dalo jakž takž pochopit, kdyby mu byly tři roky, ale v devíti měsících?!? Napsala jste, že jste proti vyřvávání. Nicméně metoda, kterou jste použila je Estvill v light verzi. Na první pohled to tak možná nevypadá, ale princip je totožný - zlomit dítě a upřít mu to, co potřebuje... Desim se toho, že svým článkem budete inspirovat další maminky :-/

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou to vaše děti, já bych svému dobrovolně MM neodepřela, na noc bych ho kašemi nikdy necpala... Já kojím doteď a spíme úplně v pohodě...

    OdpovědětVymazat
  16. Mela byste si svuj blog prejmenovat na "takovanenormalnimana". A taky doporucuju zopakovat pravopis.

    OdpovědětVymazat
  17. Doba kdybylo.in si poridit civavu je pryc ted je in mit dítě jako.modni.doplnek a predvadet se s nim.svetu zarazi me proc si nekdo tak bez uvazovani pise soukrome veci na blog napadlo vas co bude za 10let az ten prcek vyroste jak.mu bude za vsechno to co tu pisete trapne?navic teda v jednom clanku tolika reklam chapu ze vam za to plati ale takhle pro svuj peospech vyuzivat dite ktere se nemuze branit to chce teda silnej zaludek

    OdpovědětVymazat
  18. Hrůza, futrovat dítě Nutrilonem a kašema, když by paní mohla kojit. Hold pohodlí rodičů je přednější. Dítě nikdy umělou potravou nedostane tolik co mateřským mlékem. Lepší mu vrazit flašku a šup do klecové postele, když by dítě radši spalo s rodiči.

    OdpovědětVymazat
  19. Nechapu, proc mi byl komentář smazán. Pokud není autorka zralá na to, aby snesla kritiku, mela by publikovat jen do "suplíku" a ne veřejně!

    OdpovědětVymazat
  20. Tak znova: Po přečtení clánku je mi některých dětí dost líto. Nechci nikomu mluvit do výchovy, to ať si každý rozhodne podle sveho nejlepšího svědomí a vědomí. Jednou si každá sklidí to, co zasela. Ale absolutne nechapu jednu věc. Pokud je dost mateřského mléka, tak mi přijde umělé mléko jako naprosto zbytečné. To je jako vlastnit vlastni chov skotu a hovězí steak si tisknout na 3D tiskárně. A ještě bych měla jednu poznámku. V případě, že má autorka článku potřebu psát takovéto články veřejně (bohužel...), měla by si zopakovat gramatiku ze základní školy. Ještě poznámka pod čarou: Do 6 mesíců se doporučuje kojit VÝHRADNĚ. To znamená bez příkrmů. WHO doporučuje kojit (samozřejmě už s příkrmy) minimálne do 2 let. Chápu, ze tak dlouho se Vám asi nechce. Ale, prosím, alespoň si před tím, než budete publikovat, zjistěte informace. Děkuji, Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíte mi z duše, je mi z toho příspěvku pěkně smutno :-(

      Vymazat
  21. No zajimave :-) A zdravy rozum a nejakou materskou intuici mate kde ? Misto toho jste se pridala do stada "mamynek" a jeste to tady prezentujete jako zkusenost hodnou nasledovani...Nsahradit MM Um je naprosty nesmysl, svetova zdravotnicka spolecnost (WHO) doporucuje vylucne kojeni ((tedy pouze kojit bez dudliku, lahvicek a dalsich separacnich pomucek) 6 mesicu a pak s prikrmy do 2 let veku a idealne i dele. Tolik fakta. Proc jste si porizovali dite, kdyz jste spac a nechcete se prispusobit ? Vaseho miminka je mi lito

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lépe bych to nenapsala...a ještě se tím pochlubí, no fuj! Já jen doufám, že se těmi nesmysly nebude žádná normální maminka řídít :-(

      Vymazat
  22. Pár hodin češtiny navíc by vám jistě prospělo :-( to bych teda ještě zkousla, ale!!! že se dopouštíte takového zvěrstva na vlastním dítěti a ještě k tomu napíšete veřejně takové bláboly, tak to mi hlava nebere...příště zkuste experimentovat spíš s antikoncepcí, aby Vaše výmysly nemuselo trpět Vaše dítě :-(

    OdpovědětVymazat
  23. Ona byla vyhlášena soutěž o nejstupidnější blog (matku)?

    OdpovědětVymazat
  24. Jak může takový sobec vůbec pomýšlet na to, že založí rodinu? :-( Možná, že adopce by byla pro to dítě nejlepším řešením :-(

    OdpovědětVymazat
  25. Podle mého názoru zdravý rozum a mateřskou intuici tady z Vás používá jen Domisha. Zdravotník z WHO vymyslel hranici šesti měsíců a stádo českých biomatek ji má za svatou - jestli pro Vás nějaké tabulkové hodnoty představují mateřskou intuici a zdravý rozum, tak to je dost smutné. Není dávnou minulostí, kdy se takto pranýřovaly matky, které naopak kojily a nenechaly se strnout trendem UM, které tehdy zdravotníci považovali za stejně dobré nebo dokonce lepší než MM. Teď je zase trendem kojit pomalu až do školkového věku. Jen nechápu, kde pramení ta jistota stádově se chovajících maminek, že jenom ony mají patent na rozum, když se přitom ta jejich všeobecná doporučení mění každou dekádu. A už vůbec nechápu tu zlobu a nenávistné příspěvky. Napadat nějakou maminku, že na svém dítěti páchá zvěrstva za to, že mu dá UM? Doporučovat pro její miminko adopci? A to Vám ze sebe není na zvracení? Že se za takový nechutný příspěvky nestydíte, děláte jakoby miminko snad týrala nebo co. To jen vypovídá o Vaší omezenosti. Přečtete si nějaká doporučení a hnusně napadáte každého, kdo se jimi neřídí. A jestli to, milé dámy, nevíte, tak podle nových studií, by se měly příkrmy zavádět už od 4. měsíce. To jste ale špatné matky, že jste začaly až od šestého, měli by Vám sebrat děti za takové zvěrstvo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když bych zvážila nevhodnost některých příspěvků, vám jako skutečně přijde rozumné mít doma krávu a chodit si kupovat mléko do krámu? Po propagaci Nutrilonu přijde co? Gramaticky šílený příspěvek o tom, jak je Erikův penis unavený, tak se koupil vibrátor?

      Vymazat
  26. Bože vy jste krávy, že to snad ani možný není. Je mi z vás upřímně na blití :-/ poradila bych vám odbornou pomoc a hlavně vůbec nechodit na Domči blog, když vás to tak pohoršuje...

    Mám syna (3m) předčasně narozený CS, nepodařilo se nám kojit, tak je od 14 dní na UM. A že jsme se fakt snažili!!!!!! Laktační poradkyně by se mnou 24hod denně nebyla a bylo to fakt utrpení, jak pro mě, tak pro malého...

    A hle, dala jsem Sunar a oba jsme spokojení. Světe div se, malý pořád žije, dokonce krásně přibírá a roste dle tabulek. A říct mi někdo, že mu nějak ubližuju, tak ho pošlu totálně do prdele a nejradši bych takovým Bio matkám rozbila hubu. Svého syna miluju nejvíc na celým světě a je to šťastně a prosperující miminko.

    Každá maminka, milující své dítě, je skvělá maminka a je na každé, jak svě dítě živí, vychovává atd. Takže vy co tady píšete ty nesmysly, se zamyslete a raději tak vzorně vychovávejte své děti. A pokud chcete napsat svůj názor, jde to i slušně. Ne jak prasata psát o adopci atd., to je fakt hnůj a jde vidět, že tohle nemůže napsat ŽÁDNÁ maminka, protože každá máma ví, jak jakékoli věty a připomínky na výchovu dítěte bolí u srdíčka.

    Domu, moc ti fandím a nepřestávej blogovat! Jsi skvělá a vaše instastories miluju! :) M.

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem zhnusená.
    Domča je podle mě skvělá máma a nikdo nemá právo ji vytýkat výchovu dítěte.
    Píšete tu stále o mateřském isntiktu a Domča právě tento instinkt prokazuje tím, že cítí co je pro malého dobré. Její syn na ní nebude jednou tak bezmezně závislý.
    Navíc psala, že i po dokojení cítí, že Anakin není plně nasycen. Takže by podle Vás bylo správné aby ho už ani nedokrmila UM a nechala ho hladového?
    Dítě se má učit pravidelnému režimu, už jen proto,jak mu to ulehčí budoucí život a především spánek je důležitý i pro něj. Takže rozhodně nesouhlasím s názorem, že není správné aby ho učila spát celou noc. Spíš mi to přijde jako šílená hovadina :D prostě mě všechny ty záporné komentáře pobavily i pro to, že tam hlásají to nejlepší pro dítě, a ve skutečnosti to jsou šílený hlouposti za který by tedy měli raději odebrat ty děti Vám. ( když už se bavíme na této úrovni )
    Domčo, sledovala jsem dříve Vaše vtipná videa, ale ne nijak pravidelně. Poté co jsi otěhotněla jsem Vás začala sledovat pravidelně. Každý večer jeden denní vlog se stal přirozenou rutinou. Celé těhotenství jsem s Vámi prožila a těšila se na malého s vámi. Ani po narození jsem nepřestala a teď jsem ráda když vidím malého na instagramu a vaše videa tam. Když si to vezmete, 8 měsíců těhotenství + 9 měsíců Anyho života s Vámi žiju každý den. Jsem si také jistá že nejsem jediná. Spoustu lidí Vás má strašně rádo, vaší rodinu. Pro mě jste se stali prostě součástí života, v mnoha věcech inspiraci a rozhodně mi strašně přinášíš jako pro mě skvělá máma. Ty i Erik jste úžasný rodiče! Malý je šťastný, krásný, milovaný a jeho vývoj je víc než skvělý.
    Možná by tě mohlo trošku zamrzet nebo rozzlobit to co tu čteš od těch divných žen, ale nezapomeň že life Is better with a smile :) a vůbec si to neber nějak k srdci.
    Od nás ostatních tu máš plnou podporu a já s tebou souhlasím stejně jako spousta dalších žen.
    Jsi skvělá máma a máš nádherný život s milujícím mužem a krásným synem. Jsi strašná žena a já ti přeji jen to nejlepší.
    Na ty kundy ser :)
    Píšeš krásný články tak jak je cítíš, takže v tom pokračuj :)
    Zůstaň svá :)
    #behappyhappy

    OdpovědětVymazat
  28. Bože vy jste ubohý, proč se do Domči vůbec navážíte? Zameťte si před svým prahem než budete kritizovat další... A když se Vám její blog nelíbí, tak proč na něj lezete :-D někomu ty rady třeba pomůžou a bude za ně rád a ne jak vy slepice, který tady řešíte úplný sračky a navážíte se do ní a do Aňouska, že by byla adopce lepší? Nebo, že měli mít antikoncepci, Aňouska miluji a všude je vidět jak je šťastnej a spokojenej... Zamyslete se nad sebou,pane bože kolik Vam je, že se chováte jak spásy světa...

    OdpovědětVymazat
  29. No já se poseru, ty komentáře :D :D :D Bože kojila nádherných 9 měsíců. Co jako čekáte vy dojné kravky, že měla kojít do školního věku nebo co ? Vždyť může být úžasná a je úžasná máma i bez toho aniž by jí 9kg Anakin visel na prsu ještě v roce. Se picnu tohle jsou ty dojné matky, co berou děti do svojí postele a cpou jim prso pokaždé když dítě zakňourá aby je uklidnily a myslí si ,že jsou super mámy, protože si nechávají ocumlávat prso od velkého dítěte. Podle mě kojít víc jak rok už je psychický problém matky, dítě už by už to tak nepotřebovalo, jelikož papá normální stravu a mléčné výrobky může mít i jiné formě než mlíčko, ale matky stím nedokážou přestat. Zářivý příklad je matka schoolofbeauty, byla na odstavujícím víkendu, malý to zvládl v pohodě, ale samozřejmě to nevydržela ona a hned mu narvala prso, no co k tomu říct...

    OdpovědětVymazat
  30. Domčo, nic si z těch hnusných komentářů nedělej! Lidi neumí číst, když píšeš, že nikoho nenutíš ať to dělá stejně ;-) A psát pod anonymem hnusy umí každý deb... ;-)

    OdpovědětVymazat