úterý 19. dubna 2016

36 týden těhotenství



36 týden je za mnou. Kdo se chce podívat na video, kde ukazuju i bříško tak klikněte na odkaz pod obrázkem :-)

Tento týden jsem pojala jako úklidový. Postupně jsem si každý den vzala na starosti jednu místnost a pořádně ji uklidila. Nemyslím tím ale klasický běžný úklid, ale ten co děláte tak jednou za rok :D všechny skříňky jsem umyla zevnitř i z venku a aspoň si i uspořádala bordel co byl uvnitř, dokonce jsem si pomocí uchošťourů vyčistila zásuvky a vypínače od prachu a mastnot. Vydrželo mi to ale asi jen do čtvrtka s tím, že jsem se stejně musela každý den přemlouvat. V pátek po návratu od doktorky to na mě dolehlo a já prospala celý den. Ještě nemám všechny místnosti, ale jedu si už v klídečku. Doktorka mě totiž uklidnila, že náš malý chlapeček se ještě nikam nechystá. Bříško mám prý stále nahoře a vše je stále na svém místě. Jen trochu stísněnější. 

Na spánek mám už jen dvě polohy pravý bok a levý bok. Na zádech se to už nedá vydržet a prý se už tak ani spát nemá, protože hrozí přitlačení hlavní tepny a tak by malému nešla krev. Nebýt těhotenského polštáře tak se už asi nevyspím. Erik, kojenecký polštář a hlavně paní hrošice (já) se už do postele nevejdeme. Musím se vám přiznat, že spím často v obýváku, kde mám svůj klid. I když jsem neskutečně ráda, že můj muž je v noci přítulný a rád mě často objímá.... tíhu jeho rukou nebo někdy nohy! už prostě nevydržím a jsem pak protivná a ty 20 kilové ruce ze sebe shazuji a Erika odtlačuji na druhou stranu postele :D Ale řekli jsme si, že ten měsíc si ještě užijeme spánku a pohodlí, protože pak už budeme spinkat v ložnici tři :)

Nosím už jen jedny kalhoty a nebo šaty. Nedávno jsme šli s Erikem na oběd do restaurace a já měla na sobě legíny a tričko, načež při odchodu mě Erik upozornil, že mám legíny průhledné a je přesně vidět co mám za spodní prádlo. Už je mám asi tak narvané, že prostě prosvítají. No co se dá dělat. Ten měsíc to už budu muset vydržet.

Miminko už bude mít skoro 3 kg a 47 cm. Už tam začíná být pěkně těsno a moje tělo už přestává mít místo :D kromě strií na bocích jsem si našla již pár maličkých jizev na prsou. Takže teď jsem naolejovaná téměř 24 hodin denně. Mám asi 3 olejíčky, 2 krémy a jeden gel na strie, které přes den různě střídám. Ale řekla bych, že už tomu nelze předejít. Moje kůže už prostě nestíhá.

Dnes jsem volala do nemocnice kde jsem registrovaná k porodu a objednávala se na kontrolu do prenatální poradny. Mám si s sebou vzít ultrazvuk z 12 týdne (pane bože, snad je na něm napsaný týden, jinak to nepoznám), rozbor krevní skupiny, moč a těhotenskou průkazku. Mám tam být v devět, ale počítat s tím, že než přijdu na řadu, mohu strávit v čekárně několik hodin. Vezmu si s sebou pro jistotu knihu nebo notebook. Jsem objednaná na příští čtvrtek . To už budu v 38 týdnu, takže se moc těším na monitoring neboli tak zvané ozvy. Uslyším srdíčko malého a i dokonce přímo pohyby. Jsem moc zvědavá co mi tam poví a zda se mi změní termín porodu. Ten mám už od začátku naplánovaný na 16.květen. Tak uvidíme :)

15 komentářů:

  1. Ahojky :D Musím říct , že jsou to super blogy :D Sleduju tebe i Erika na YouTube a musím říct , že jsi lepší než mamalifestyle , samozdřejmě nic proti ní nemám ale myslím tím , že jsi lepší v tom , že natáčíš všechno atd :D Měj se hezky pozdravuj Erika :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Domčo, tobě to tak sluší !!! :)) Já jsem 26 tt a teda přijdu si jak hroch už teď :D koukám na tvoje těhu videa už od začátku co jsi začala přidávat a teď se vracím zpět, zrovna včera sem začala 26 tt tak sem koukla znovu i na tvuj 26 týden-tak to prožívám trochu s tebou, i když o 10 týdnu pozadu :D Jinak přeji vám všem moc, moc zdravíčka. Ať vše dopadne v tom největším pořádku. Sem na toho vašeho Anýska moc zvědavá :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tobě taky pak hodně štěstí. Ať ti porod dopadne dobře.
      a i Domči. Už se taky šíleně těším na Anakina.

      Vymazat
    2. tak gratuluju :-) ještě máš kus před sebou, takže přeju hodně síly :)

      Vymazat
  3. Domčo, jak já s tebou soucítím!!! Nobelovku tomu, kdo vymyslel kojící polštář, protože já bez něj už taky nedám ani ránu ( zítra začínám 35tt). Vypadáš úžasně, moc Ti to sluší:)

    http://www.verustyle.cz/2016/04/tehotensky-outfit-nr3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, přeju hodně síly do posledního měsíce, je pravda jak se říká, že je nejhorší :D břicho překáží, miminko se roztahuje, žaludek a ostatní orgány stísněný a hlavně neuvěřitelný oř´čekávání, kdy ten den už přijde :-)

      Vymazat
  4. Anakin bude chlapák :D ale slyšela jsem, že kolikrát se rodí větší mimča lépe. Já jsem vážila přes čtyři kila, když jsem se narodila a mamka bez nástřihu. Z porodu si nic nedělala, jak si psala, že porod je o psychice, tak naprosto souhlasím, kdo se bude bát, tak většinou to nedopadne dobře. Já jsem toho příklad. Hrozně jsem se bála, odmítala se uvolnit a tělo se zaseklo a vše jsem si akorát pěkně prodloužila a bolesti jsem měla tím pádem delší. Druhé dítě šlo císařem, já byla ráda, protože jsem věděla,že se nepřidusí, ale ta bolest po císaři, to jsem opravdu myslela, že umírám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že zase tak obří nebude... spíš mám hodně vody.. no a i kdyby, tak snad ho zvládnu vytlačit :)

      Vymazat
  5. Krásné šaty, moc ti to sluší. Držím palce, ať vše dobře dopadne :)
    Amelia

    OdpovědětVymazat
  6. To s těma legínama mě pobavilo :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Domčo... sleduju vás už od začátku. Už od doby debilních keců. A už se netěším na nic jiného než na to až přijdu ze školy a pustím si vaše videa.
    a neboj se. Ty porod zvládneš. Vypadáš pořád tak šťastná a vždycky mi zlepšíš den. Děkuju že pro nás točíte videa

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Domčo,teď jsem si přečetla tento článek a zjistila jsem ze tvůj termín je na moje narozeniny.Moc Vám to přeju.Oba jste mi moc sympatičtí a pusobite na mě strašně moc mile.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Domi tady maminka od Damiena.Mimochodem psala jsem ti k porod.planu☺Malý se narodil 12.4.ve 3;17 (48cm a 3,8kg)
    Začala jsem mít 11.4.od 12:00 poslicky a nějak jsem to nebrala v potaz a ještě jsem přivedla dvojčata ze školky. Doma jsem to řekla manželovi a ten začal panikarit jedeme jedeme nebo porodime doma ja jo vpohode tajné násilím ☺dotáhl do auta a zavolali jsme moji mamince aby pohlidala naše 3raubire .Dojeli jsme do porodnice a tam nám řekli co??...plany poplach.Mamky tam raději zůstala Domče jsou 2roky a dvojcatum skoro 6 tak aby jsme nemuseli čekat až přijedou atd.normálně probíhal nás všední den at v půl 10večer mi praskla voda a odešla zatka to uz jsem na nic nečekala a polospiciho manžela vytáhla z postele a doslova posadila za volant.Dojeli jsme tam u příjmu chtěli papíry to je jasný ze je pan chytrý ��nechal v autě a ještě ke všemu mu zapadly pod sedacku.Asi po půl hod.jsme byli na hekarne udělali mi vyšetření (dost nepříjemný)maminko jdeme rodit ��co?po ani ne 5hodinách ??koukli se na jizvu jestli je vše ok a pak jsme šli...manžel měl slusivy oblek ...samotný porod trval 15min.a proběhl do nejmenšího detailu podle porodniho plánu. ...teď me jménu.. malej se jmenuje Max Damien Johns (manžel k původem Brit ale uz 12let žije tady ).Maxe jsem chtěla jako druhý jméno ale dominantní chlapy no ...takže jsem povolila a prosadila ho alespoň na druhý místo. Tvoje těhotenství jsem sledovala od začátku a v podstatě jsem tu dobu dělala to stejný .Hodně štěstí a ať jste všichni zdraví a nevšímej si těch hateru kteří mají něco proti Anakinovi.Doufám ze si nápisem hodně štěstí


    Anonymní25. dubna 2016 13:36
    Max je mimochodem můj manžel Max Johns

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat