pondělí 11. dubna 2016

35 TÝDEN TĚHOTENSTVÍ ♥♥♥

Na svůj youtube kanál LadyDomisha jsem dnes nahrála další díl těhotenského pondělí :-) Kdo má ale raději češtinu...čtěte níže

Uf..Takže začnu tím nejhorším co se odehrálo v 35 týdnu těhotenství, a to střevními problémy spojené se zvracením. 

Jak jsem již minule psala, moc toho už nesním. Miminko tlačí na žaludek a tak se toho už do mě moc nevejde. Dokonce nemám chuť ani na ,,pořádná,, jídla, ale raději poobědvám zeleninový salát nebo jáhlovou kaši. Večer mě ale ta mlsná stejně dostihne :D a tak jsem si jednou takhle dopřála brambůrky s příchutí soli a octa (něco na čem si naprosto ujíždím). Kdybych ale věděla co přijde, raději si je nedám.V noci okolo 2 ráno jsem dostala veliké křeče do břicha. Věděla jsem, že to není porod, ale klasická bolest střev. Dopotácela jsem se tedy na záchod a zde strávila 2 následné hodiny, zvracením a tak podobně. Řekla bych, že mě to poučilo a tak jsem druhý den jedla velmi střídmě, načeš ale další den se situace opakovala po tom co jsem snědla na večer pár kousků mých oblíbených esíček. 

Dnes na návštěvě u praktické lékařky na těhotenské prohlídce jsem paní doktorce situaci popsala a zeptala se co mám tedy jíst či dělat, aby se to již neopakovalo. Byl mi doporučený rýžový vývar!!! Asi nejhnusnější věc pod sluncem :D Uvaříte rýži, tu vyhodíte a tu nechutnou bílou vodu máte jakože vypít? No FUJ! 

Závěr celé situace je, že tedy nesmím sáhnout na nic tučného, smaženého, sladké sušenky, slané tyčinky atp. A ideálně jíst opravdu pidi porce a několikrát za den, aby žaludek stihl vše strávit :) Cestou od paní doktorky jsem v metru potkala Fornetty :D takže si dovede představit, že jsem neodolala a koupila si 4 různé slané příchutě a 2 sladké a okamžitě ještě v metru to do sebe nafutrovala :) Tak uvidíme zda mne to zase potrestá nebo ne :D

Jinak kromě těchto dvou velice nepříjemných nocích se cítím fajn. Sice se mi těch 70 kilo nese opravdu těžko až mě z toho občas bolí v koleni´:/ ale to už brzy skončí. 

Příští týden nás objednám s Erikem na těhotenské focení, ať máme na ten pupík hezké vzpomínky :-) Kdo chce poradit.... V Praze je těch možností ateliérů a profi fotografů asi milion, ale najít nějakou přijatelnou cenu je téměř nemožné. Já nakonec zabloudila na slevomat a tam jedno takové rodinné focení 20 fotek za 999,- korun koupila. Takže pokud můžu doporučit, určitě zkoukněte slevomaty a zkuste vychytat nějakou podobnou akci.. Jinak je to pomalu 2x tak dražší.

Zítra se chystám na poslední prohlídku k mojí gynekoložce, kde mi budou dělat testy na streptokoka. Je to standardní vyšetření po 35 týdnu. Pak už se objednám na prenatální poradnu do porodnice, kde se chystám rodit. Musím se ale obrnit trpělivostí, protože jsem již četla, že se čeká třeba i tři hodinky. Takže notebook nebo knížku s sebou :-)

21 komentářů:

  1. Domi jsem nesmírně ráda že jsi začala vydávat blog v češtině:-) teď se toho o tobě dozvím víc jelikož anglicky bohužel umím každé třetí slovo:-D ale videa stejně sleduji ono člověk si umí dat dvě a dvě dohromady a ví o čem mluvíš. Přeji hezky zbytek těhotenství a hlavně rychlý porod a zdravé miminko:-* a nezapomeň máme vás rádi

    OdpovědětVymazat
  2. Tu ryzovou vodu davam nasemu pejskovi Ellince, kdyz zvraci nebo ma prujem a je fakt, ze pomaha ��
    Doufam, ze nam pak fotky z foceni nejake ukazes �� Jsem zvedava a taky se s manzelem chystame jit �� Je to krasna vzpominka �� Byli jsme i na predsvatebnim foceni a radi na to vzppminame tak tohle nesmime vynechat ��

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby ti náhodou vyšel pozitivní streptokok, tak si z toho nic nedělej, má ho každá druhá, mně doktor řekl, že je to normální a že někdy přeleze, někdy tam není. I když pak je porod pod antibiotiky, tak nečti hlavně články o streptokokovi, co může způsobit. Já to četla a ve výsledku se zhroutila. Takže radím nečíst.

    OdpovědětVymazat
  4. Domi já osobně měla streptokoka a nic to není :) Já rodila císařem.. můj gynekolog byl úplně tupej a posledni mesic nebo dva mi nedelal ultrazvuky tutiz nepoznal ze je mala otocena jinak nez by mela byt... o to to byl potom v nemocnici na kontrole vetsi sok kdyz mi pani dr rekla ze pujdu na cisare.. ihned jsem se rozbrecela a ted jsem za to rada... :) a na toho streptokoka me nechlai jen 3 hodiny na kapackach pred porodem.. :) Samozrejme preji hoodne ststi a drzim palecky.. :) nezapomen ze zivot je lepsi s usmevem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když je císař, tak antibiotika na streptokoka nejsou třeba ne?

      Vymazat
    2. Ale ano jsou.. by jste se divila.. :) Ja musela byt 2-3 hod. pred zakrokem na takovem zvlastnim pokoji byl tam semnou pritel a musela jsem byt napojena na kapacky...

      Vymazat
    3. tak to jsem netušila. Kamarádky co rodily císařem i přes pozitivního streptokoka antibiotika nedostaly.

      Vymazat
    4. Já byla na kapačkach.. možná to má každá nemocncie jinak, nebo fakt nevím.. :/

      Vymazat
  5. Domčo,hlavně se drž!:)Ať ti to vydrží co nejdýl a jste oba zdravý..Ty jo:D jsem tak zvědavá a natěšená:D ..Doufám ,že budeš mít čas i na video jak to všechno začalo,zkušenosti,rady,samotný porod a tak:).Tak přeju hodně štěstí a jak říkáte,mysli pozitivně,ať je co je,i když to někdy nejde,já vím:D Určitě to zvládnete!:*

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    Vím že to s těhotenským tématem nesouvisí ale zajímalo by me jak oslovuješ svého partnera? (Erik nebo Peter) ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč Peter, když se jmenuje Erik?

      Vymazat
    2. Erik je přezdívka, jeho pravé jméno je Petr :)

      Vymazat
    3. já mu říkám Zlato :-)

      Vymazat
    4. Petr Melicherik

      Vymazat
  7. Domco. Jsi uzasna... s Erikem se k sobe hodite. Jste spolu tak stastni.... preju vam hodne stesti. A tesim se na Anakina
    Vzdycky kdyz si pustim vase videa tak mam lepsi naladu. Neprestavejte tocit. A tech hejtu si vubec nevsimejte. Jsou to lide kteri uz nevi jak by vynikli a potrebujou nekoho urazet.
    tak hlavne hodne stesti ;-)
    mam vas rada :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Domi, hrozně vám to přeju! Ať se vám pořád daří, s malým budete nádherná rodina! ♥ #ViralMimčoNumberOne ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Domčo, začni zase dělat Sunday coffee with Domisha :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Domi, jsem moc ráda,že se vám to takhle s Anakinem povedlo :) Já teď řeším problém se jmény ,tak bych byla moc ráda , jestli mi pomůžeš. :) Mám už syna Jonáše, ke kterému se SNAD za tři měsíce dostaví dvojčátka. Bohužel ale nevíme obě pohlaví.První miminko bude holčička,už jsme si viděli na ultrazvuku třikrát.Druhé miminko se za ní ale schovává,takže ho doktorka ještě nechytla :D. Odmalička miluju svoje jméno Linda ( jo ,celkem egoistka :D). Nejsem úplně moc zastánce pojmenovávání dítěte po rodiči.Jinak se nám dost líbí jména Sofie,Tobias,Kryštof,Felix a Anna. Napsala bys mi prosím svůj názor jak na jména, tak na pojmenovávání dítěte po rodičích?
    Jinak hodně štěstí tobě,Anymu i Erikovi přejou dvojčata, Jonášek i já,egoistka Linda :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, mne sa zdá, že vyzeráš čím ďalej tým lepšie :)
    Ja fotím ako hobby - zvyknem fotiť v exteriéri a bývam teraz v Prahe, nič by som si za to nevypýtala - bola by to pre mňa česť a super zážitok, ale samozrejme - nie som profesionálka. Keď tak pozri si moju prácu na https://www.facebook.com/ludmilaborosovaphotography/?fref=ts alebo mám aj dlhoročný blog s fotkami na http://ludmilita.blog.cz/ :) Ak by ťa to zaujalo, kľudne napíš a ja si rada urobím čas.

    OdpovědětVymazat
  12. Jéééé Domčo, až teď jsem zjistila, že máš klasický blog, nejen youtube:) No to je super, jsem ráda, že si budu moct hezky počíst pro mě aktuální téma:) Já jsem teď ve 34tt a termín porodu mám 1.6.2016:))

    http://www.verustyle.cz/2016/04/tehotenske-neduhy-ve-druhem-trimestru.html?showComment=1460903412067#c7299771341082252674

    OdpovědětVymazat
  13. Já už si svoje těhotenství taky začínám konečně užívat. Jsem v 5. měsíci a ještě před týdnem mi bylo pořád špatně a byla jsem hodně unavená, ale už se to začíná lepšit. Měla jsem tolik plánů, jak budu chodit cvičit, na procházky, že budu takový fit nastávající maminka a ono nic. Teď se chci pomalu pustit do shánění výbavičky. Už jsem koukala na oblečení na https://www.tamaiti.cz/ , potřebujeme zařídit pokoj atd. Chci to mít zařízené včas, kdybych náhodou rodila dřív.

    OdpovědětVymazat