úterý 5. dubna 2016

Těhotenský procházkový outfit



Včera byl nádherný den a tak jsme nelenili a vydali se na výlet do přírody. Původně jsem na sobě měla džíny a tričko s krátkým rukávem, ale když jsme vyšli ven, necítila jsem se pohodlně. Džíny mě škrtily na stehnech a na břiše a tričko jsem stihla propotit jen cestou k autu :D Donutila jsem tedy Erika jet nejprve do obchodního centra. Doma jsem totiž měla všechny pohodlné legíny a těhotenské kalhoty mokré na sušáku.

Šla jsem si cíleně koupit černé nebo šedivé legíny do H&M na Andělu, ale nakonec jsem v těhotenském oddělení objevila tyhle čupr tepláky, které nemají těhotenský pás, ale jsou jen na silnou gumu do boků. Stály mě sice 599,- Kč, ale protože jsou pohodlné,stylové a hlavě je budu moci nosit i mimo těhotenství, tak jsem si řekla, že to za to dám. Cestou k pokladně jsem míjela basic oddělení a zahlédla tílko v téhle úžasné meruňkové barvě za 129,- Kč

Mnozí z vás to možná neví, ale při studiu vysoké a i pár let poté, jsem v H&M pracovala. Takže je vám asi jasné, že mám šatník plný této značky. A musím říct, že trička a tílka z HM nosím celé těhotenství a ani se nevytahaly, jsou pohodlné, díky délce bříško nevykukuje a krásně ho obepne. Takže jsem neváhala ani minutu a tílko si nesla k pokladně.

Dále jsem koukla do A3 sportu, kam jsem šla pro baťůžek. Chtěla jsem jen ten pytel na provázkách. Je to vcelku moderní a řekněme i praktické. Zalíbil se mi šedivo černý značky Adidas za 320,- Kč a na stejném místě jsem i viděla Adidas kšiltovku 599,- Kč. S kšiltovkama  je u mě ale problém. Mám totiž hrozně malou hlavu. Naštěstí mi slečna prodavačka navrhla zkusit dětskou velikost a ta mi sedla perfektně :)

Po tomto rychlém náletu do obchodů jsme se vydali na Slapy. Projeli jsme to tam křížem krážem a cestou do Prahy jsme si zajeli na vyhlídku Máj. Tam jsme se trochu ztratili v lesích, chodili po kopcích nahoru a dolu a viděli obrovského jelena utíkat od nás asi dva metry. Celkem jsme se teda nachodili, a tak jsem byla ráda, že mám sportovní boty z loňské kolekce F&F Active 599,- Kč. Celý náš výlet uvidíte na  Erikovo kanálu na youtube - Viralbrother Erik - takže určitě mrkněte ,-)






24 komentářů:

  1. Moc krásný outfit. :) Jsem ráda, že ses vrhla na blogování. :) Kdybys chtěla můžeš mrknout na můj blog (http://lovingmamas.blogspot.cz) Je to víceméně na stejné téma. :-) Dávám si tě do sledování a těším se na další článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro,máte skvělý blog :) Moc dobře se čte ;))

      Vymazat
    2. jeeej je to super pokračuj v tom sledujem ta aj tu aj na YT

      Vymazat
    3. jeeej je to super pokračuj v tom sledujem ta aj tu aj na YT

      Vymazat
  2. Outfit je parádní. Konečně někdo normální, kdo v těhotenství nosí hlavně to, co je mu pohodlné a ne jen to, co je in. Tleskám :-) A články mě baví čím dál víc. Super rozhodnutí ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, přijde mi, že snad ještě víc než před těhotenstvím :) Tenhle blog byl skvělý nápad a moc dobře se tvoje články čtou :) Jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  4. Domčo a budeš točit ještě někdy Česky ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě? :D já nikdy česky ani netočila :-) takže ne, nemám to v plánu:)

      Vymazat
    2. Přeji Vám hodně štěstí, a ať máte radost s Malého ! :)
      Rozumím Anglicky ale né tak dobře ! :)

      Vymazat
  5. Domi moc ti to sluší,jako všechno co nosis :) jsem moc rada ze mas blog,moc jsem se v tobě našla a líbí se mi tvůj pohled na vše.si úžasná :) uz se tesim az otevrete s erikem muj balik :))) miluju vás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkujeme za balíček :) máme jich tu teď hodně a já je chci všechny rozbalit :D ale musíme to natočit hlavně :)

      Vymazat
    2. Nemáte vůbec zač :) Za to jak mi kdykoli když vydáte video zlepšíte náladu a motivujete mě, si to zasloužíte :)

      Vymazat
  6. Ahoj Domi můžu se zeptat kolik měříš? Jinak máš úžasné články ��

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Domčo,
    ráda bych se te zeptala jakou vysokou jsi studovala? A jaky mas titul? :) Brzy me ceka rozhodování kam dál, tak bych se chtěla inspirovat.
    Předem děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mnou se raději neinspiruj :D mě tak nějak naplánovala obor ekonomie moje maminka. Já v tom věku ani nevěděla co chci dělat. Studovala jsem VŠEM a strašně mě to nebavilo, odstěhovala jsem se od mamky a chodila hodně do práce, abych vše poplatila. Takže jsem výšku nakonec nedodělala. Až teprve před dvěma lety mi došlo, že by mě bavilo studovat žurnalistiku, ale už jsem si nelajzla to začít studovat na dálku. Takže jako lempl mám jen střední s maturitou. Ale k tomu co dělám a co mě hlavně baví ani titul nepořebuji :)

      Vymazat
  8. Ahoj Domčo, je super, že jsi začala i blogovat :) Ráda objevuji nové blogy, takže ten tvůj určitě zůstanu sledovat :) Já sama se svým blogem začala sice na konci minulého roku, ale pořádně se mu věnuji až od února a docela mě to chytlo :) Kdyby ses chtěla mrknout - je o kosmetice - ZDE
    Jinak musím říct, že ti to těhotenství extrémně sluší a tento outfit je naprosto skvělý. Líbí se mi kombinace barev, ale já jsem vždy nervózní jít někam v teplém počasí a mít na sobě barevné věci, protože se hned zpotím :/
    Už se moc těším na nový článek a na nové video ;-)
    (PS: v podnadpisu máš místo JE - SE)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak to jsme na tom stejně :D já mám často ,,koláče,, až do půlky trička... ale v těch tílkách to jakž takž jde :) jinak do triček a blůziček jsem se naučila lepit si slabé imtimní vložky a vážně to funguje!

      Vymazat
    2. Jo, to jsi myslím dávala i do videa Fashion tips :) A opravdu to není poznat, já bych asi neustále musela myslet na to, jestli to někdo nepoznal :D

      Vymazat
  9. Moc ti to sluší :-) Články se skvěle čtou, jsem ráda, že jsi začala i blogovat :-) Určitě to dá i méně práce než natáčet a stříhat videa, co? Pokud se budeš nudit, můžeš kouknout ke mně na http://zivotmamy.blogspot.com :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mám to jako relax trochu... sice mi taky zabere článek napsat skoro hodinku, ale aspoň to můžu dělat v posteli:) narozdíl od videí, která musím točit výhradně na děnním světle, upravená a teprve pak si video sestříhat, vyrenderovat a nahrát na youtube :D no toho je prostě lepší!

      Vymazat